fbpx
FAQ2019-03-06T10:50:53+00:00

Rejestracja

  • należy posiadać prawo jazdy kategorii B minimum 6 miesięcy,
  • posiadać kartę płatniczą Visa lub Mastercard,
  • pełną zdolność do czynności prawnych,
  • pobrać aplikację i dokonać rejestracji.

Aplikacja przeznaczona jest na urządzenia z systemami Android (wersja minimum 5) oraz IOS (wersja minimum 10).

  • Prawo jazdy (należy wykonać zdjęcie 1 i 2 strony),
  • Do aktywacji płatności potrzebny jest też numer i data ważności karty płatniczej.

Nie, w celu uruchomienia płatności niezbędne jest aktywowanie usługi u operatora kart płatniczych i opłacanie przejazdów on-line przy użyciu tej karty.

Aby dokonać prawidłowej rejestracji należy w Aplikacji Mobilnej:

  • podać adres e-mail, jako login oraz hasło-od 8 do 20 znaków,
  • wprowadzić własne dane osobowe,
  • wykonać i przesłać w formie elektronicznej zdjęcia pierwszej i drugiej strony prawa jazdy (w Aplikacji Mobilnej).
  • wpisać numer karty płatniczej należącej do osoby, która zakłada konto, z okresem ważności nie krótszym niż 31 dni od daty rejestracji kontaO pozytywnie zakończonej rejestracji użytkownik zostanie poinformowany w treści wiadomości przesłanej na adres e-mail podany jako login na początku rejestracji konta. W przypadku odmowy rejestracji konta również poinformujemy o tym drogą mailową.

Po otwarciu aplikacji MiiMove, w lewym dolnym narożniku, jest napis „Zapomniałem hasła”. Po kliknięciu „Zapomniałem hasła” uruchamia się opcja zresetowania hasła. Na adres e-mail podany w aplikacji zostanie wysłana instrukcja do ustanowienia nowego hasła. Należy otworzyć wiadomość i wpisać nowe hasło (jest na to 15 minut).

Przy użyciu aplikacji mobilnej można dokonać rejestracji większości europejskich praw jazdy. Pozostałe, akceptowane w Polsce prawa jazdy muszą zostać zweryfikowane poprzez osobiste stawiennictwo w Biurze Obsługi Klienta.

Karta płatnicza musi należeć do osoby dokonującej rejestracji konta.

Tak, jest taka możliwość, np. karta prywatna i karta służbowa.

Wynajem

Wszystkie dostępne pojazdy MiiMove są widoczne na mapie w aplikacji MiiMove. Należy wybrać pojazd znajdujący się najbliżej i kliknąć opcję „REZERWUJ”. Pojawi się komunikat „Pojazd został zarezerwowany”, marka samochodu i oznakowanie pojazdu.

Mamy 15 minut, aby dojść do samochodu. Jeśli czas zostanie przekroczony, mamy możliwość przedłużenia rezerwacji o dodatkowe 2 minuty, po tym czasie rezerwacja zostanie anulowana.

Tak, w najnowszej wersji aplikacji jest możliwość przedłużenia rezerwacji o 2 minut. Aplikacja informuje nas o tym, że czas rezerwacji się kończy i pyta czy chcemy przedłużyć go o kolejne 2 minut.

Samochód otwieramy za pomocą telefonu, przy włączonej funkcji Bluetooth, poprzez naciśnięcie ikony „OTWÓRZ”. W samochodzie nie ma kluczyka.

  • ocenić stan techniczny oraz czystość pojazdu.
  • zapoznać się z instrukcją zawieszoną przy lusterku lub w schowku.
  • zweryfikować, czy wyposażenie pojazdu jest zgodne z przepisami o ruchu drogowym (trójkąt, gaśnica).

Trójkąt i gaśnica znajdują się w bagażniku pod dywanikiem.

Nie. W naszych samochodach wystarczy wcisnąć pedał hamulca, a następnie przycisk START.

Takie sprawy zgłasza się poprzez Aplikację wykonując zdjęcia dokumentujące nieprawidłowości.

Okres wynajmu pojazdu jest nieograniczony, przy czym MiiMove jest uprawnione do zakończenia najmu w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

Oczywiście. Z samochodu MiiMove można korzystać wielokrotnie w ramach jednego najmu. W tym celu, po opuszczeniu samochodu należy użyć w aplikacji przycisku „ZAMKNIJ POJAZD”.

Opcja „Zamknij Pojazd” nie kończy wynajmu, aby zakończyć wynajem należy użyć opcji „Zakończ”.

W miejscach ogólnie dostępnych w zgodzie z zasadami ruchu drogowego, w obszarze dostępności usługi MiiMove oraz usługi przesyłania danych pakietowych i GPS.

  • w miejscach, gdzie parkowanie jest niedozwolone w myśl obowiązujących przepisów prawa.
  • na prywatnych parkingach, uniemożliwiających opuszczenie parkingu autem innym osobom wynajmującym bez dodatkowej opłaty lub przepustki np. szlaban osiedlowy, brama itp.
  • w strefach, gdzie istnieją ograniczenia czasowe postoju.
  • w garażach podziemnych.

W naszych samochodach nie można palić tytoniu ani używać papierosów elektronicznych.

Samochód MiiMove może prowadzić tylko i wyłącznie osoba, na którą został dokonany wynajem pojazdu.

Użytkownik MiiMove nie ponosi kosztów paliwa. Samochody są na bieżąco tankowane przez MiiMove.

Samochody są monitorowane na bieżąco. W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że w trakcie wynajmu zabraknie paliwa. Dlatego jeśli dostrzeżemy, tą sytuację, skontaktujemy się z Tobą z  prośbą o dotankowanie za pomocą Karty Paliwowej lub wskażemy gdzie znajduje się najbliższy drugi samochód, do którego możesz się przesiąść i kontynuować jazdę.

W takim przypadku użytkownik ma możliwość uzupełnienia paliwa, posługując się Kartą Paliwową przypisaną do konkretnego pojazdu, znajdującą się w schowku. W przypadku wyjazdu po za wyznaczoną strefę nie jest możliwe zakończenie najmu, a jedynie zamknięcie pojazdu. Opłaty pobierane będą zgodnie z obowiązującym cennikiem.

  • sprawdź, czy zarezerwowałeś pojazd,
  • czy jesteś wystarczająco blisko (max. 2 metry),
  • czy masz Internet,
  • czy masz włączony Bluetooth,
  • sprawdź, czy nie jesteś połączony z innym urządzeniem Bluetooth – słuchawki, głośnik.

Często pomaga:

  • – włączenie i wyłączenie Bluetooth,
  • – reset aplikacji.
  • – reset telefonu.

Opłaty, faktury

Abyś otrzymał fakturę Vat należy zarejestrować w aplikacji kartę służbową. Po jej dodaniu, pokaże się opcja do wypełnienia danych firmy. Wystarczy wprowadzić jej NIP, pobierzemy Twoje dane z bazy danych przedsiębiorców.

Opłaty są wyliczane za każdy rozpoczęty kilometr jazdy, za każdą rozpoczętą minutę użytkowania pojazdu oraz za każdą rozpoczętą minutę postoju, kiedy użytkownik opuścił pojazd ale nie zakończył wynajmu.

Opłata zostanie pobrana zaraz po zakończeniu wynajmu lub na koniec dnia w przypadku najmów dłuższych niż jeden dzień.

Jeżeli korzystasz z MiiMove i silnik jest odpalony naliczamy opłatę za przejechane kilometry i czas. Natomiast opłatę postojową naliczymy wtedy, kiedy zaparkujesz samochód, wyłączysz zapłon i zamkniesz pojazd bez kończenia wynajmu. Opłata postojowa zostanie naliczona od kolejnej minuty po wyłączeniu zapłonu.

Oczywiście. Jeśli w czasie korzystania z pojazdu opłata za minuty (0,50gr/min) przekroczy 100 zł., dalsza opłata z tego tytułu nie jest naliczana (naliczana jest tylko opłata za kilometry). Zasada ta ma zastosowanie wyłącznie do wynajmu wykonywanego w sposób ciągły i obowiązuje od północy jednego dnia, do północy dnia następnego.

UWAGA! Oznacza to, że jeśli wypożyczysz samochód o godzinie 6 rano i zakończysz wynajem przed północą, opłata za czas wyniesie 100zł. Jeśli jednak wynajmiesz samochód o godzinie 9 rano jednego dnia, a oddasz o 8 dnia następnego, opłata będzie policzona odpowiednio 100 zł za czas i zgodnie z cennikiem po godzinie 00:01

Tak, oczywiście. Możesz zaparkować samochód, wyłączyć zapłon i zamknąć pojazd. Samochód będzie czekał na Ciebie, a Ty zapłacisz niższą stawkę za każdą minutę postoju w porównaniu do stawki za przejechany czas. W takim wypadku opłata będzie pobierana z karty codziennie przed godziną 24. Faktura zostanie wystawiona i wysłana elektronicznie na zakończenie wynajmu.

– nie mogę zarejestrować swojej karty.

Prawdopodobnie karta płatnicza ma automatycznie włączoną blokadę na płatności korespondencyjne i telefoniczne lub ustawiony limit płatności na 0zł. Aby móc dokonywać tego typu płatności, należy zmienić limity autoryzacyjne dla tego typu transakcji w serwisie transakcyjnym lub korzystając z pomocy operatora banku.

– wykonałem już dzisiaj kilka wynajmów i nie było problemu z płatnością, nagle konto zostało zablokowane chociaż mam środki na koncie.

Prawdopodobnie masz automatycznie uruchomiony dzienny limit na liczbę transakcji internetowych lub zbliżeniowych (bez użycia PIN). Taki limit automatycznie jest odnawiany kolejnego dnia. Jeśli chcesz go zmienić, skontaktuj się z operatorem w swoim banku.

– nie mam środków na jednej karcie więc chcę dodać drugą kartę płatniczą, aby zapłacić za wynajem.

Zawsze możesz dodać drugą kartę płatniczą, jeśli jednak próbowałeś dokonać transakcji kartą, na której nie było wystarczającej ilości środków, Twoje konto zostanie zablokowane i musisz najpierw uregulować zadłużenie. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś linku do płatności, zadzwoń do BOK, pod numer tel. 58 728 70 60 lub 539 911 153.

Szkody

Należy bezzwłocznie poinformować o zdarzeniu Biuro Obsługi Klienta dzwoniąc na nr 58 728 70 60 lub 539 911 153, pamiętając przy tym o zabezpieczeniu miejsca zdarzenia i obowiązku udzielenia pierwszej pomocy.

Inne

MiiMove umożliwia Ci korzystanie z pojazdów Opel Astra Hatchback.

Nie można jeździć MiiMove po buspasach.

Samochody są w pełni ubezpieczone, a kwestie odpowiedzialności zapisane są w Regulaminie usługi.

Cieszymy się, że chciałbyś przyczynić się do usprawnienia usługi MiiMove. Z chęcią zapoznamy się z Twoim pomysłem. Napisz do nas wiadomość na nasz adres e-mail bok@miimove.pl

Przed kontaktem z naszą infolinią prosimy o odinstalowanie aplikacji z telefonu oraz ponowne zainstalowanie jej ze sklepu Google lub iOS. Jeżeli dalej Twoja aplikacja działa niestabilnie zachęcamy do kontaktu z infolinią.

Możesz ponownie wynająć samochód, otworzyć go i zabrać swoje rzeczy a następnie zakończyć najem.

MiiMOVE
Nowa JAKOŚĆ Carsharingu w Trójmieście.

POBIERZ