Chcesz uzyskać rabat na przejazdy Mii?
Robiąc przedpłatę na Swoje Konto MiiMove otrzymujesz dodatkowe środki na przejazdy. Możesz z nich skorzystać nawet do 60 dni od doładowania konta MiiMove. Pamiętaj! Chcąc skorzystać z rabatu, wybierz w aplikacji Opcję „Promocyjne doładowanie skarbonki”. Jeżeli chcesz, aby środki zostały pobrane ze skarbonki podczas rezerwacji, zaznacz odpowiednią formę płatności.
*Nie dotyczy rozliczenia przejazdów w formie bezgotówkowej



Dostępne doładowania.



Tylko 27.11.2020, do 23:59

Tylko 27.11.2020, do 23:59
DOŁADUJ KONTO INNEJ OSOBIE.
Jak możesz doładować Konto bliskiej osobie lub poprosić o doładowanie swojego konta?
Z poziomu konta Aplikacji osoby, której konto ma zostać zasilone należy postępować według następujących kroków:
- W menu Aplikacji należy wejść w zakładkę „Skarbonka”
- Następnie w „Doładowanie Skarbonki”
- Należy określić KWOTĘ jaką chcesz zasilić konto i kliknąć „Zapłać”
- Po tym krokach właściciel Aplikacji ( osoba, której konto ma zostać zasilone) otrzyma link do płatności na maila. Wiadomość z linkiem do płatności należy wysłać do osoby, która dokona płatności za zasilenie konta.
- Płatności można dokonać poprzez: przelew, kartę, BLIK lub portfel elektroniczny.


POSIADASZ KOD PROMOCYJNY?
Jeżeli posiadasz kod promocyjny lub kupon doładowania do swojego konta wpisz go w swojej aplikacji. Skarbonka zostanie automatycznie doładowana a Ty możesz korzystać z wynajmu MiiMove.
Gdzie należy wpisać kod promocyjny?
1. Zaloguj się do Aplikacji MiiMove
2.Wejdź w główne menu i kliknij „Skarbonka”
3. Wejdź w „wprowadź kod promocyjny” i wpisz tam kod
